Share:

S-au ocupat 100% din locuri. Înregistrările sunt încheiate!

100%
Taxa de înscriere: 200 de lei*
Taxa de înscriere oferă
  • acces la sesiunile Forumul Traducerilor 2013
  • o licență AnyCount Standard Edition (valoare comercială 49,00 EUR)
  • materialele tipărite cu ocazia evenimentului
  • acces la lista participanților
  • coffee-break-uri și masa de prânz

*vedeți mai jos categoriile de participanți pentru care taxa este în continuare redusă

Bani bine investiți

Pentru suma achitată ca taxă de participare vă întâlniți cu vorbitori de clasă mondială și primiți o licență software cu valoare mai mare decât taxa achitată!


Există următoarele reduceri la taxa generală de 200 de lei:

 

membrii AFIT:
180 lei pentru primul participant din cadrul unei firme
160 de lei pentru fiecare participant suplimentar din partea firmei

membrii ATR:

160 lei

universitari (cadre didactice și studenți):

150 lei

 

Termeni:

După înregistrare veţi primi prin e-mail o factură. Participarea dumneavoastră va fi confirmată în momentul efectuării plăţii. Vă rugăm să ne contactaţi la forum2013@afit.ro pentru orice informaţii suplimentare.
Taxa de participare include participarea la conferinţă, prânzul şi coffee break-urile din timpul conferinţei, materialele informative pentru participanţi şi o licenţă AnyCountStandard Edition în valoare de 49 Euro, oferită de AIT.
Prin înregistrarea dumneavoastră la această conferinţă, sunteţi de acord cu includerea adresei dumneavoastră de e-mail pe lista participanţilor, pentru comunicări în legătură cu evenimentul. În cazul în care doriţi să eliminaţi adresa dumneavoastră de e-mail din această listă, vă rugăm să trimiteţi o solicitare scrisă la forum2013@afit.ro.
În timpul conferinţei există posibilitatea să fiţi fotografiat sau filmat. Aceste fotografii şi filmări pot fi utilizate pentru activităţile promoţionale ale organizatorului fără consimţământul dumneavoastră şi fără plata vreunei compensaţii către dumneavoastră.

Politica de anulare:

Cererile de anulare a participărilor confirmate se pot efectua în scris, la adresa forum2013@afit.ro.
Pentru cererile de anulare primite înainte de data de 10 octombrie 2013, AFIT va returna integral taxa de participare, mai puţin comisioanele bancare aferente încasării, respectiv plăţii, prin virament bancar în contul din care s-a efectuat plata.
Pentru cererile de anulare primite între 10 şi 20 octombrie 2013 inclusiv, AFIT va returna 50% din taxa de participare, prin virament bancar în contul din care s-a efectuat plata.
Nu se acceptă cereri de anulare după data de 20 octombrie 2013.
AFIT acceptă cereri de modificare a numelui participantului până la data de 15 octombrie 2013. Aceste cereri se procesează gratuit, cu menţiunea că noul participant trebuie să se încadreze în aceeaşi categorie ca şi participantul iniţial.
Organizatorul îşi rezervă dreptul de a anula evenimentul în orice moment. În eventualitatea unei anulări, taxele de participare achitate vor fi rambursate integral. Organizatorul nu îşi asumă nicio răspundere pentru orice alte cheltuieli suplimentare angajate de participanţi în legătură cu evenimentul.

Share: